Thursday 23 June 2011

Si buDak keChik.. :P

Assalamualaikum...

Haha... baru lepas gaduh2 manja ngn adik aku kt fb sebenaqnya...
Besa la.. minah ni mulut bising cket.. 
So, memang best giler la kacau dia.. Konon anak mnja mak...
tp xdak maknanya.. 
Mak dah ada Dailami untuk dilayan karenahnya yang nakal tu..
xdak masa nk layan ang.. bluueekk... :P

ni la adik aku yg terchenta tu.. 
Nickname: kakak a.k.a. bdk kechik.. lalala~~
(nmpak muka pn tau dia ni senget kn?? haha.. XD )


Bdk ni the last girl in our family.. but she is not the last one eh..
ada lg 2 org lg bawah dia. Abang Nu'man & Adik Mu'az..
Dia 1 tahun je muda drpd aku..

Seronok kacau makcik ni sebab dia xkan boleh ugut aku lebih2..
Nnt aku akan kata camni:
"Berani ugut or marah-marah aku.. You can't touch my laptop.. ha ha ha (gelak kejam)"

Pastu kompem dia akan marah kat aku.. tp x berani depan2 la coz nnt x boleh main or tgk cita kt laptop aku.. sengal kan ada kakak mcm aku ni.. kesian adik aku... hahaha.. :D
tapi... *ada aku kesah?? ^_^

Actually masa kitorg kecik dolu-dolu, kitorg ni suka sgt gaduh.. benda kecik pon nk gaduh..
I don't know why.. maybe sbb aku kakak, so aku nk menang jgk mcmna pn..
Kakak2 atas kitorg mmg da xtau nk kta apa dh ngn kitorang berdua..
Nak dimarah, x boleh.. x makan saman lgsg..

Tp satu je perangai kitorg... 
gaduh la teruk mna pn, tarik rambut ke (rsa cam x.. penampor ada la aku sedekah kt dia.. tu pn dia balas balik..huhu.. ), baling kasut smpai masuk paya kt belakang rumah ke, terkoyak buku ke....
Kitorg akan jadi baik lepas tu.. 
Just like that.. Pelikkan kitorang ni??
But, no one know how n why kitorg bole baik balik...
*aku pn pelik gak sbnrnya.. huhu..

Dan smpai sekarang kitorg da mcm bestfriend lak..
*even gaduh gak kdg2 tu.. huhu..

*aku yg comey cket tu.. hehe.. ; )


Tapi kan.. aku geram 1 je psl bdk ni.. apa2 hal pn mesti dia nk lebih dulu pd aku..
Contohnya mcm bwk keta.. aku smpai la ni xdak lesen lg.. dia da cekap da kowt.. jeles2.. : (
*dlu bkn xmau amek.. tp da cket mslh teknikal.. terpaksa la tangguh jap.. huhu.. 
And.... ada la lg.. mana bole gtaw lebih2 kt cni.. haha.. :D

So, ini la ceritanya... 
To my sis... If you read this blog, I just want you to know that I love you soo much (even kita slalu ja gaduh..)
And my advice here... study hard & please do the best in your life..
Just be yourself wherever you go.. 
May Allah bless you always sis.. : )

Sekian dahulu... Wassalam... 

No comments:

Post a Comment