Sunday 19 June 2011

Handphone oh handphone...

What?? kenapa ngn handphone?? nk bg phone ang kt aku ke??
Huh!! xde maknanya.. 

Actually nk cite cket la pasal phone aku ni.. murah je.. akak aku yg tlg belikan..
Almaklum la.. aku x reti sikit nk beli barang2 mcm ni.. kang tersalah beli, menyesal x sudah..ahaks ~~
So, dgn murah hati, akak aku pn pegi la beli..
Murah je.. xde la lipat-lipat ke, tolak-tolak ke.. xde semua tu.. x main la.. haha.. :D


Haa... ni la phone aku.. Nokia 2700 classic je.. 

Akak aku beli bln 12, 2009..
tp sayangnya.. ia sudah tidak berfungsi lg.. bila bukak je, ok..
pastu mula la dia kelip-kelip cam lampu disko..tension betol.. huhu.. T_T  
*ayat frust..

Aku sayang giler kot kt nset ni.. ye la.. ni la 1st nset aku yg aku beli pakai duit sendiri.. hmm.. -___-
time die buat perangai dulu, nk nangis aku tau x.. sedih sgt..
Yela.. klu xde phone susah la hidup aku..
Nk call orang x boleh.. nk msj apatah lg kn.. wuwuwu..

Dan sekarang ni aku pinjam la dlu nset org.. 
terima kasih kpd orang tu krn sudi meminjamkan phone kt kite eh..
Nnt klu orang da beli phone baru, orang bg balik eh.. hehe.. ^_^

Hmm.. suda ckup sampai di sini.. got to go.. 

Wassalam... : )

No comments:

Post a Comment