Wednesday 29 June 2011

A Great NigHt

Assalamualaikum...

Hmmm... semalam  teman Cik Eika bukak puasa kt Bonda.
Lepas maghrib baru kitorang gerak g sana.
Dua-dua mkn nasik goreng pattaya (sbb xtau nk pilih mkn pa)..

Habes je mkn kitorg g bank jap.. aku nk amek duit..
nk bayar tiket balik.. hehe.. ceyes aku da x sabar nk balik... huhuhu..
Miss u a lot KEDAH !!! :)

dah tu cik Ruby plak msj.. dia nk McD.. alang2 kitorang kt luar, beli je la..
so, kitorg pn stop jap kt McD yg dekat2 situ..
*mls nk g McD yg lg satu sbb jauh..

>> ni cik Ruby pnya double cheeseburger <<


>> cik Eika (fries) n cik Farah punya (sundae perasa lime sbnrnya)... hehe.. ^_^ <<


aku n cik Eika da mkn.. so kenyang lg.. tp kitorang beli jgk la.. coz da lma x mkn.. hehe...
pastu tetiba timbul lak idea nk lepak kt Dataran Nilai sebentar.. 
aku on je la coz sepanjang dduk sini, aku x penah lepak situ.. hehe..
*rsa cam jakun sebentar.. wawawa... o_O

lepas park keta, cik Eika terjumpa lak ngn kwn dia.. kecoh la kejap..
lps sembang2 jap, dia n kwn dia nk g mkn.. dia ckp nk dtg balik, nk smbung bergebang..

Then, aku & cik Eika sambung la balik aktiviti x berancang kitorang tu..
*dlm hati da mntak maaf kt cik Ruby coz dia pnya McD da nk sejuk.. hahaha...
Sorry ye cik Ruby.. lalala~~

It's balik time... hahaha...
cik Eika pn call la kwn dia bila nk dtg.. tp lain plak citanya..
diajaknya kitorg lepak2 kt restoran yg dia tgh mkn tu plak..

so, pegi je la.. lgpn klu balik bilik bkn buat apa pon..
mengadap laptop je kejanya..

msa smpai tu, memg diorg tgh mkn pn.. x habis lg.. adoi.. 
lmbt tol mkn.. hehe..
so, memang sembang sakan la.. 
*aku dgr je la.. klu diorg tnya, bru aku jwb.. segan kot.. diorg bkn kwn aku..
tp aku kenal la bdk2 tu.. diorg tamhidi cam aku gak dulu..

dan mereka sgt senget ye.. keja buat lwk je.. penat aku gelak.. hadui..
macam2 la cerita keluar di antara mereka..
*kwn2, school..

Now it's almost 10.30 pm..
aku n cik Eika mintak diri dulu la.. coz da lewat.. kitorg pn x Isyak lg..

And I want to thanks to cik Eika.. It was a great night we hanging out together..
My stomach was full... wawawa...
*coz byk minum.. :D



Sekian... Wassalam...

3 comments: