Sunday 17 July 2011

Keja baru.. ahaks~

Assalamualaikum w.b.t.


Hahaha... cuti semester bermula.. 
dan lain dari cuti-cuti aku yg lepas, cuti kali ni ada la makna sikit.. hoho..
*cam annoying je.. hmm... whatever..

I got a work at my mom's school library...

tapi bukan keja jd pengawas library ke hapa..
aku bole dikatakan cam kerani la kat sini..

So, tak la aku boring je semedang kat rumah..
Keja aku pn fleksibel.. hehe.. 
*Semalam (Ahad) aku x mai pn.. sbb nk tgk CSI & others kt AXN.. hehe

Sembang2 ngn mak.. aku kata la..
"Alaa... esok Ahad la plak. Mak ada perhimpunan pagi... nanti nk dok mna.. huhu"
*sambil wat muka kesian.. ;)

nak taw mak aku kata pa???
"tak payah p la"

Fuhh... terkejut aku..
tp aku memg ada hasrat xmau mai pn.. hahaha.. :D

Actually... bila keja ngn buku ni, best gak.. hehe
ingat x best..

nak tau pasai pa??
Hmm... pasai aku dpt baca buku-buku baru...

For example:

>> ni buku Malaysia Book of Records - Icons of Malaysia.. <<

An interesting book.. tp aku baca x habeh lg la.. baru setengah ja..
dan ada la input-input baru yg masuk dlm kepala aq ni..

>> Kisah Para Nabi.. <<

See... ada jugak keja dari dok kat umah x buat apa..

Well... thats all..



p/s: My third sis will go home this week...
ada la kwn.. tp nnt dia kena tinggal sorang2 kt umah.. hehe..
aku nak g keja.. klu malas, ada la kt rmh.. ahaks.. XD



Sekian... Wassalam..

2 comments: